sâmbătă, 10 septembrie 2016

Nu-mi spune adio iubite,







Nu-mi spune adio iubite,
nu-mi spune...
sufletul meu ți-a scris 
cea mai frumoasă poezie,
priveşte în jur
întreaga-i galaxie
pe linia palmei tale 
prinde contur.

nu-mi spune adio iubite,

nu-mi spune...
fotoliul odăii 
odihna-ţi va plânge,
pereţii vor prinde miros de aer rânced,
iar ochii-mi respiră
lacrimi de sânge
tapet empatic 
numai de mine știut.


nu-mi spune adio iubite,

nu-mi spune...
din cer toţi norii 
n-o să ne spele căința,
va ninge cu flori de salcâm
şi cald ne va fi aşternutul
sub ele iubite,
sub ele
trupurile noastre
vor ascunde dorința.


Nu-mi spune adio iubite,

nu-mi spune...
poemul tău este un vis de serafim,
nu îi trezi sărutul porții
mai lasă-l să mocnească 
puţin câte puțin,
ca într-un vals 
dansat sub ochii noştri.



                   Georgiana Apostol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu